





Waarschijnlijk niet, maar wel met de "Monsoon covers" van Erik denk ik...Sigrid schreefColonDie in Antwerpen zijn trouwens niet te vergelijken met deze covers, soit.

ErikB schreefColonIk gebruik de Monsoon covers van Cover-zone. Deze zijn ook behoorlijk tight-fit en laten de lijnen van de auto ook mooi zien. Is het nodig, dan kan ik de cover ook buitenshuis gebruiken (in case of).



makes sense...Rick schreefColonIk gebruik de cover ook voor als mijn F builden op de oprit staat. Door de goede pasvorm, komt de wind er vrijwel niet onder en gaat de cover niet bol staan. Dat vind ik dan wel een voordeel van de cover die ik heb.



HansZ schreefColonÍk heb er één bij Halfords gekocht voor mijn F en pasvorm is perfect, kosten € 49.50


Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.