
wouter741 schreefColonals het niet bij de voorste schakelaar zit kan je ook zoals men eerder zegde in de binnen ruimte sensor zitten die onder de t bar zit daar kan je ook gewoon het stekkertje uit trekken en terug testen

wouter741 schreefColonals het niet bij de voorste schakelaar zit kan je ook zoals men eerder zegde in de binnen ruimte sensor zitten die onder de t bar zit daar kan je ook gewoon het stekkertje uit trekken en terug testen

EdwinH schreefColonMaar ik had laatst een mooie link naar een beschrijving hoe de t-bar gedemonteerd kan worden. Alleen kan ik die nergens meer vinden.
Iemand een idee?

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.