Fijn te horen en lezen dat ook ik niet de enige ben die zen Mg langere tijd laat stil staan in de winter

De Zr komt al met moeite buiten als het nat is of regent, laat staan als het sneeuwt en de wegen 1 laag zout zijn
Concreter staat de Zr nu bijna 4 weken stil. Is't morgen droog dan zal ik wel effe toeren voor de batterij te laden enzo en om eindelijk nog eens in men Zr te zitten.
Na alle bovenstaande post ben ik vrij gerust nu dat meerdere leden hun Mg langere tijd laten stil staan en het dus geen kwaad kan.
Enige vraag die ik me blijf stellen: hoe zit het met het airco-circuit bij langere stilstand?
Dat onderwerp is me nog niet helemaal duidelijk en heb al meerdere keren gelezen dat aangeraden wordt het airco-circuit per week toch minstens 15 min te laten draaien...