




Superboer schreefColonAls de door Erwin Krol aangekondigde dooi aanval nog even op zich laat wachten, dan laat ik 'm vandaag of morgen alleen even een poosje stationair draaien. Valt de dooi daadwerkelijk in dan ga natuurlijk een stukje tuffen.
Voor onze Belgische vrienden: Erwin Krol is de Nederlandse Armand Pien


jantje schreefColoneen dode weerman dus![]()
Daar kun je toch niet op rekenen voor de voorspellingen

Powerman schreefColonDie van mij staat al weer een maandje stil , zodat mn banden wel vierkant lijken als ik een rondje rij.
Na een tijdje rijden zetten de banden zich weer een beetje en ben ik van dat gehobbel af.
Hebben julie hier ook wel eens last van



Powerman schreefColonDie van mij staat al weer een maandje stil , zodat mn banden wel vierkant lijken als ik een rondje rij.
Na een tijdje rijden zetten de banden zich weer een beetje en ben ik van dat gehobbel af.
Hebben julie hier ook wel eens last van



ttdesign6 schreefColonNu bijna een week wegens ziekte

ttdesign6 schreefColonNu bijna een week wegens ziekte



Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.