ontbreekt? Zou wel fijn zijn i.c.m. de hardtop.
De kabel ontbreekt dus, ergens gelezen dat deze standaard in de auto aanwezig is....
De schakelaar en relais zit al in de auto. Dus de vraag?
Waar zit de kabel?
Ik heb alles al los gehad bij het motorcompartiment (achter de stoelen) maar ik zie niets.
Graag eventueel een fotootje als je het antwoord weet
Thanks, Mau





