


ErikB schreefColonIk zou de functie van de steppermotor/IACV niet vergeten. Bij ijskoude temperaturen en een koude motor moet ie haast helemaal dicht staan, een groot verschil ten opzichte van een warme motor in een warmere omgeving.
Uiteraard zijn andere verdachten bougiekabels, bougies, massapunten, ...


Carl schreefColonWat ik niet begrijp is dat de start bij stilstand totaal niet lukte en bij het in gang trekken aarzelde hij zelfs niet.





D.B.C. schreefColonwaarom heeft mn verdeelkap 5 kabels, ik heb toch maar 4 cilinders?

ErikB schreefColonD.B.C. schreefColonwaarom heeft mn verdeelkap 5 kabels, ik heb toch maar 4 cilinders?
Je zegt het zelf: iets moet verdeeld worden over de 4


schrokke schreefColonAls ge de auto in gang trekt blijft de volle spanning beschikbaar voor de ontsteking.

Carl schreefColonschrokke schreefColonAls ge de auto in gang trekt blijft de volle spanning beschikbaar voor de ontsteking.
Lijkt mij een zeer plausibele verklaring, maar bizar toch dat zelfs met de hulp van startkabels en een draaiende motor ernaast er niks gebeurde. Tenzij er een ander probleem opduikt zal het wel door de extreme koude geweest zijn. We zien wel, het is geen daily hé.
Bedankt voor de info!

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.