BUTTON_POST_REPLY 10 berichten Pagina 1 van 1
75th Anniversary Edition??
  • Mau
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 39
    GeregistreerdCOLON do aug 05, 2010 11:52 am
    WoonplaatsCOLON Groningen
    CONTACTCOLON

    75th Anniversary Edition??

    door Mau » za dec 04, 2010 12:47 pm

    Forummers,

    Ik was was aan het surfen via Google afbeeldingen....
    Zie ik een foto met daarop mijn MGF. Niet een foto die ik heb gemaakt, dus de interesse was al snel gewekt. (mijn MGF was te herkennen aan de velgen, die niet iedere MG heeft, i.c.m. de autokleur. een aantal foto's later zag ik het kenteken).

    Alle informatie die ik te weten kan komen is mooi meegenomen nietwaar?
    De vorige eigenaar had foto's gemaakt en geplaatst op een website met daarbij een onderschrift.
    In dat onderschrift stond ook '75th Anniversary Edition ".

    Waar hij die informatie vandaan haalt is mij en raadsel. Ook schreef hij dat de daarvoor emblemen van 75th Anniversary Edition niet meer op de auto aanwezig waren en dit wilde herstellen. Dat is er dus niet van gekomen.

    Nu mijn vraag hier: Hoe kan je er achterkomen of dit daadwerkelijk zo is?
    Op de kentekenpapieren staat enkel RD. (ja nog wel meer, maar niet 75th Anniversary Edition).

    Is dit af te lezen uit je uit je carr.nummer onder het voorraam?
    Wie het weet hoe te vinden..... graag een antwoord. Zou een mooie mop zijn als het wel zo is!!

    Thanks, Mau
    MGF 1.8I, '99, Anthracite / Rolbeugels, Artech 17 inch, 16 inch winterset, Beige afdekhoes, Xenon HID, Witte knipperlichten, 3e remlicht / Chromen grill & luchthappers / Hardtop /euhhhh....
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » za dec 04, 2010 1:16 pm

    Een 75th Anniversary is voor zover als ik weet alleen in zwart en platinum zilver gemaakt (voor de niet UK markt). Ik kan niet goed zijn wat de kleur in je avatar is.

    Mocht dit BRG zijn dan kan het al geen 75th zijn.

    Verder kan Ad (Brooklands) je aan de hand van je VIN nummer waarschijnlijk wel vertellen of het een 75th Anniversary betreft.
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » za dec 04, 2010 2:31 pm

    Zoals Mau's onderschrift zegt is zijn MG Anthracite.
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » za dec 04, 2010 3:43 pm

    ttdesign6 schreefColonZoals Mau's onderschrift zegt is zijn MG Anthracite.
    :oops: Oja, lezen is ook een kunst.

    Ik meen wel dat de 75th echt zwart is en geen anthracite?
    Tevens heeft deze volgens mij standaard een rode kap.
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    door BlackFox » za dec 04, 2010 4:02 pm

    Als ik me niet vergis waren de zwarte ook enkel voor de UK markt en de zilveren voor hier?

    Maar laatst ben ik op marktplaats een zwarte 75th LHD tegengekomen, dus dat kan ook al niet kloppen :lol:
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » za dec 04, 2010 5:21 pm

    Kijk eens op de webstek van ErikB.....
    http://www.mgtf.be/MD_LE75th.html
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » zo dec 05, 2010 12:42 am

    Ralph schreefColonVerder kan Ad (Brooklands) je aan de hand van je VIN nummer waarschijnlijk wel vertellen of het een 75th Anniversary betreft.

    Het is niet de 75th Anniversary Limited Edition. Dat is de MGF met de badge tussen de stoelen. In Nederland zijn zowel de zilvergrijze als zwarte geleverd.
    De wagen hier bedoeld is ook van 1999 en had een plaatje met de cijfers "75" op de tunnelbalk. Met een paar dingetjes extra is het al gauw een Special Edition volgens de fabriek/importeur. Bij de link een voorbeeld van de MGF "75" en het plaatje op de tunnelbalk is te zien maar niet te lezen.

    De link: http://www.autotrack.nl/tweedehands/mg/f/7316168/fotos
  • Mau
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 39
    GeregistreerdCOLON do aug 05, 2010 11:52 am
    WoonplaatsCOLON Groningen
    CONTACTCOLON

    Re: 75th Anniversary Edition??

    door Mau » zo dec 05, 2010 12:46 pm

    Top thanks voor de antwoorden :thumbsup:

    Nou het zou dan wel niet het geval zijn.... geeft niets.
    Ik ben blij met de MG zoals die al is... iets anders dan de rest met wat leuke opties en extra's.

    Maar het zou wel een goeie mop zijn geweest als het wel zo was geweest :lol:
    MGF 1.8I, '99, Anthracite / Rolbeugels, Artech 17 inch, 16 inch winterset, Beige afdekhoes, Xenon HID, Witte knipperlichten, 3e remlicht / Chromen grill & luchthappers / Hardtop /euhhhh....
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    GeregistreerdCOLON wo jan 03, 2007 7:07 pm
    WoonplaatsCOLON Meppel

    Re: 75th Anniversary Edition??

    door videomike » ma jan 10, 2011 4:18 pm

    Op de stoelen na, heeft je auto vrij veel weg van de mijne!

    Als ik me niet vergis is het een Mark II LE75 ?
    Standaard Beige leer stoelen en leren deurpanelen en uiteraard cupvelgen
    Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    Re: 75th Anniversary Edition??

    door MGF » vr jan 14, 2011 10:41 am

    videomike schreefColonOp de stoelen na, heeft je auto vrij veel weg van de mijne!

    Als ik me niet vergis is het een Mark II LE75 ?
    Standaard Beige leer stoelen en leren deurpanelen en uiteraard cupvelgen

    Klopt! Alleen in Nederland geleverd wegens het succes van de LE75. Eigenlijk meer een actiemodel dan een limited edition.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

    Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
BUTTON_POST_REPLY 10 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten