




LEBLAR schreefColonIk heb ooit eens een hei-hamer ter hand genomen. Meestal lukt het door met een "vuistje" (kleine moker) tegen de band te slaan. Nooit tegen de velg.
Als tip: Maak de centreer-rand van de velg en de wielnaaf goed schoon en smeer deze in met kopervet oid. Voorkomt een heleboel problemen voor de toekomst.

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.