BUTTON_POST_REPLY 12 berichten Pagina 1 van 1
Deur gaat niet meer open
  • Avatar gebruiker
    masterpiece
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 497
    GeregistreerdCOLON do maart 24, 2005 12:01 pm
    WoonplaatsCOLON Warschau (pl)

    Deur gaat niet meer open

    door masterpiece » wo dec 01, 2010 1:29 pm

    Van morgen wil mijn vrouw de TF nemen, Krijgt ze de deur niet open!
    Dus ik naar buiten 20 cm sneeuw van de auto geveegt.
    En een gieter lauw water gehaald om over de deur naden te knikkeren,
    Want deze zaten vol met sneeuw door de stuifsneeuw die we gehad hebben. De bijrijders deur heb ik open gekregen maar aan de bestuurders kant niet. Het knopje springt daar ook niet omhoog als ik de afstandsbediening druk. Kan dat aan de kou liggen? Ik heb ook nog niet kunnen proberen of hij met de sleutel open gaat omdat het slot bevroren was en mijn vrouw al wat laat voor haar werk was. Dus is ze maar van de andere kant in gestapt :lol:
    MGF 1997 / MGTF 2004 / Toyota Avensis 2006 / Yamaha Raptor 700 Quad 2007
  • Avatar gebruiker
    Janmgf
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 431
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 5:28 pm
    WoonplaatsCOLON Tilburg NL

    door Janmgf » wo dec 01, 2010 1:33 pm

    Kan je de deur vanuit de binnenkant wel openen?
    MGF 1.8i Mk II, BRG, Cream/Walnut leer, Bright Grille Kit, Bootrack, LLW kit, bj.2000
    Mijn andere auto's zijn een Oldsmobile 88 Dynamic Holiday Coupe uit 1958 en een Peugeot 3008 Allure Aut.
  • Avatar gebruiker
    masterpiece
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 497
    GeregistreerdCOLON do maart 24, 2005 12:01 pm
    WoonplaatsCOLON Warschau (pl)

    door masterpiece » wo dec 01, 2010 2:20 pm

    nee ook niet.
    MGF 1997 / MGTF 2004 / Toyota Avensis 2006 / Yamaha Raptor 700 Quad 2007
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310
    GeregistreerdCOLON za nov 07, 2009 12:29 pm

    door Helmet » wo dec 01, 2010 3:52 pm

    Klinkt als bevroren binnenwerk. Ik heb begin dit jaar mijn deur eens binnenstebuiten gedraaid. Best ingewikkeld met al die stangetjes en electrische onderdeeltjes die daar zitten en dat regelen.
    Vanaf dat pinnetje die omhoog/laag gaat zak je ongeveer halverwege de deur naar beneden. Daar zit het elektrische deel voor automagisch openen/sluiten (servo) en het alarm. Misschien dat daar stuifsneeuw bij is gekomen, dat is gesmolten en het zaakje nu heeft vastgevroren. Dan werkt je electrische deel dus niet. Misschien dat dan ook je echte slotdeel dat je deur 'vasthoud' aan de auto is vastgevroren..

    Gisteren trouwens ook zelf 5 minuten met mijn kofferdekselslot staan tongzoenen omdat die ook vast zat.. :lol:
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    door BlackFox » wo dec 01, 2010 5:06 pm

    Helmet schreefColonGisteren trouwens ook zelf 5 minuten met mijn kofferdekselslot staan tongzoenen omdat die ook vast zat.. :lol:


    Afbeelding
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • waterpistool
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 112
    GeregistreerdCOLON vr jan 09, 2009 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door waterpistool » wo dec 01, 2010 7:09 pm

    Heb hetzelfde gehad zondag. Toen de auto wat warmer was, kwam het slot weer naar boven.
  • Didier
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 23
    GeregistreerdCOLON zo nov 07, 2010 9:37 pm
    WoonplaatsCOLON Eijsden

    door Didier » wo dec 01, 2010 9:19 pm

    Heb momenteel hetzelfde probleem... Ook van binnenuit gaat de deur niet open... En het gaat alleen maar harder vriezen!!! :-(
    MG-F 1.8i (red)
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » wo dec 01, 2010 10:47 pm

    Didier schreefColonHeb momenteel hetzelfde probleem... Ook van binnenuit gaat de deur niet open... En het gaat alleen maar harder vriezen!!! :-(


    Probeer het slot warm te fohnen zodat het vocht tegen de koude beplating slaat en jou slot droog wordt. het vochtige weer voorafgaande aan de vorst is debet aan deze problemen. :evil:
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • DannyVVC
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 296
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Harderwijk
    CONTACTCOLON

    door DannyVVC » wo dec 01, 2010 11:01 pm

    koop een pekel auto en laat de mg in de winter lekker slapen.....;)
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    door D.B.C. » do dec 02, 2010 12:15 am

    ik had het ook.
    De bijrijders kant gaat gewoon open en dicht, maar de bestuurders kant weigert, als ik de afstandsbediening in druk gaat het knopje omhoog maar ook meteen weer omlaag en hoe snel ik ook ben het meganisme gaat niet omhoog ook van binnen uit niet, maar na een tijdje rijden en warm worden deed hij het weer.
    Vorig jaar nooit last van gehad.
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310
    GeregistreerdCOLON za nov 07, 2009 12:29 pm

    door Helmet » do dec 02, 2010 9:31 am

    En vooral geen warm water over je deur of raam gooien (of er tegenaan pissen). Ramen barsten pardoes en het water bevriest als is afgekoeld en zorgt alleen maar voor meer ellende daarna.
    Neem een kruik met 1,5L kokend water er in en hou die tegen de gewraakte plekken.

    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    sjirafje
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 315
    GeregistreerdCOLON wo feb 25, 2009 4:54 am
    WoonplaatsCOLON Maastricht

    Re: Deur gaat niet meer open

    door sjirafje » zo dec 05, 2010 11:53 pm

    Ik heb vorig jaar met mijn andere auto veelvuldig meegemaakt dat de sloten bevroren. Daarom heb ik nu een klein flesje slotontdooispray in mijn jaszak, samen met een slotontdooi apparaatje. Je schuift daarvan het knopje naar voren en dan kont er een staafje/plaatje uit dat in korte tijd erg warm wordt. En dat staafje steek je dan in het sleutelgat.
    1999 MG F Afbeelding
    MK2 hardtop-witte knipperlichten-4300 K Xenon-LED standslicht-Loweringpins-52mm TTB-57i K&N-windscherm-RVS underfloor buizen

    1984 BMW 318i Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY 12 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten