

Kevin schreefColonDie verbeterde TF logo's passen zeker ook op een F als ze geplakt worden?



Pieter Jan Waale schreefColonWat een mooie logo's waar zul je die toch gekocht hebben...![]()
![]()
Kun je mij een mail sturen met foto's van je mgtf?
Ik wil hem wel eens zien.

Andros schreefColonNu we toch zo bezig zijn, geldt deze dubbelzijdige tapes ook voor de union jackjes met racevlaggetje op de zijkant? De mijne zijn nodig aan vervanging toe namelijk. Is het bij deze zijlogootjes ook gewoon loswrikken en nieuwe plakken?

Tukker schreefColonwjjkoevoets schreefColonGewoon even met de föhn erop en voorzichtig lospeuteren.
Ik trek er altijd een visdraadje tussen door.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.