




Bruno schreefColon Zelfs met een droge doek, haal je de chroom er al vanaf.



BlackFox schreefColonIn je wielkasten zitten aan de rand 1 of 2 schroeven, best de wielen afnemen eer je daar degelijk aankunt dus.
In de koffer moet je de tapijt ook even terugtrekken en dan zie je 3 of 4x schroefdraad uitsteken en daarop zitten ook nog eens bouten om de bumper vast te houden.
Wanneer deze allemaal los zijn kun je de bumper afnemen, wel oppassen met de nummerplaatverlichting nog


D.B.C. schreefColonVandaag laten herkeuren en hij kwam er nu zonder problemen een aanmerkpunten doorheen, ik vreesde het ergste en had al expres wat geld achter gehouden, maar dat viel gelukkig reuze mee en nu kan ie weer een jaar mee.

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.