

Andros schreefColonBonnnen uit het buitenland zijn altijd leuk. Heb er ook nog liggen uit België. Vorig jaar in mei geflitst op de E17 bij Nazareth. Presteren ze het om de bon in oktober op te sturen met uiterste betaaldatum in december. We zijn een jaar verder en heb ook niets meer gehoord. Met buitenlandse bonnen durf ik die gok best te nemen.


@Kevin/ Ian, niet geflitst, maar ben tijdje van forum weggeweest, moest de bak in wegens kleven


Ian schreefColonIk denk dat ik de enigste jongeman ben, die in de regen op de autosnelweg 95-105km/h rijdt.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.