Vraag naar ervaringen met beschermhoes in de herfst/winter
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » wo aug 17, 2005 7:52 am

    De hoes die ik heb weegt echt niets, ik heb hem standaard gewoon achterin liggen. Hij valt alleen over een deel van de voorruit, de zij ramen en aan de achterkant valt hij onder de achterklep, er is dus helemaal geen contact met de lak..
  • Elly
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 15
    GeregistreerdCOLON zo jul 31, 2005 1:53 pm
    WoonplaatsCOLON Utrecht

    door Elly » wo aug 17, 2005 10:14 pm

    Die Halfords hoes klinkt me ook een beetje risky in de oren, wanneer het stug materiaal is krijg je, lijkt mij ook, krassen.... :cry: Heb dus wel gezien dat ze speciale hoezen hebben die zacht van binnen zijn en niet veel wegen en ook waterdicht zijn.

    Bruce, jij bedoelt denk ik de hoodmate....Die heb je er inderdaad zo op/af en weegt niets.....het is alleen niet voldoende om de hele auto mee af te dekken....maar je kunt er wel het dak mee beschermen en hoosbuien buiten houden!
  • Avatar gebruiker
    Johan
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 727
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 1:21 am
    WoonplaatsCOLON Puerto Morelos Mexico
    CONTACTCOLON

    door Johan » do aug 18, 2005 4:26 pm

    Dat stuuge valt wel mee van die Halfords hoezen, en de binnenlaag is redelijk zacht.

    Johan

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten