BUTTON_POST_REPLY 43 berichten
lek koelwater
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » wo okt 27, 2010 1:08 pm

    Nog geen nieuws Luc?
    Ik duim alvast met je mee
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » wo okt 27, 2010 9:32 pm

    ik hoop niet dat het het standaard antwoord van garage Ruys is, maar ik heb hetzelfde antwoord gekregen :D .

    Daarnet goed nieuws vernomen van garage Ruys
    De koppaking is niks aan.Het was de pakking van het spruitstuk en is al
    hersteld


    Ook hier goed nieuws dus. :D

    We zijn net de F gaan oppikken en ik ben benieuwd naar de staat van de garagevloer morgenvroeg...
    Wie me een beetje kent weet dat ik pas volledig zal juichen als de F de komende weken kurkdroog zal blijven.

    wordt ongetwijfeld (hopelijk positief) vervolgd.

    update: deze morgen geen drup te vinden op de garagevloer.... toppie :thumbsup:
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » do okt 28, 2010 11:36 am

    Het kan wel toeval zijn,maar als ik even over na denk denk ik dat er al veel koppakingen vervangen zijn waar het niet nodig was....
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » do okt 28, 2010 3:05 pm

    RSV schreefColonHet kan wel toeval zijn,maar als ik even over na denk denk ik dat er al veel koppakingen vervangen zijn waar het niet nodig was....


    Ik deel je mening en vandaar ook het belang om een garage te vinden met deskundige medewerkers .... bij deze is garage Ruys in mijn boekje genoteerd :wink:
  • Avatar gebruiker
    Thomas
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 639
    GeregistreerdCOLON zo maart 28, 2004 12:35 pm
    WoonplaatsCOLON Maassluis Nederland

    door Thomas » do okt 28, 2010 4:40 pm

    Luc schreefColonik hoop niet dat het het standaard antwoord van garage Ruys is, maar ik heb hetzelfde antwoord gekregen :D .

    Daarnet goed nieuws vernomen van garage Ruys
    De koppaking is niks aan.Het was de pakking van het spruitstuk en is al
    hersteld


    Ook hier goed nieuws dus. :D

    We zijn net de F gaan oppikken en ik ben benieuwd naar de staat van de garagevloer morgenvroeg...
    Wie me een beetje kent weet dat ik pas volledig zal juichen als de F de komende weken kurkdroog zal blijven.

    wordt ongetwijfeld (hopelijk positief) vervolgd.

    update: deze morgen geen drup te vinden op de garagevloer.... toppie :thumbsup:


    Het zelfde als ik ook had dus, en u in mei :wink: al schreef.
    Ik ben blij dat het opgelost is Luc.
    Mijn garage zei mij toen ook dat lekkageproblemen zonder mayo 8 op 1 de spruitstukpakking is.


    Thomas
    Snel....Sneller.....Snelst
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » do okt 28, 2010 5:24 pm

    maar zoals ik al zei... vooralleer volledig uit de bol te gaan, wacht ik met spanning de komende dagen af...

    I'll keep you posted.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » do okt 28, 2010 9:31 pm

    Ik hoop dat ze gelijk hebben, ondanks de tracing powder, toch meer aan de linker kant van het blok een lekkage vertoonde soms. Fingers crossed zeker he :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » wo nov 03, 2010 8:45 am

    1 week verder en nog steeds geen drup..... komt het dan toch nog allemaal goed.

    Zal binnekort eens een sportief ritje maken, als dan nog alles droog blijft wordt het juichen :lol:
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    door Rob » wo nov 03, 2010 2:06 pm

    :thumbsup:
  • Avatar gebruiker
    jantje
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 574
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 3:41 pm
    WoonplaatsCOLON Laarne (België)

    door jantje » di nov 23, 2010 5:23 pm

    en?
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » di nov 23, 2010 9:19 pm

    geen pampers meer nodig. Ze hebben bij Garage Ruys goed werk geleverd.
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » wo nov 24, 2010 11:24 am

    Thomas schreefColonMijn garage zei mij toen ook dat lekkageproblemen zonder mayo 8 op 1 de spruitstukpakking is.

    Een koppakking kan ook stuk gaan zodat de koelvloeistof naar buiten spuit. Geen mayo, maar waarschijnlijk stoom op dat moment.
    Vele jaren geleden heeft de pakking tussen inlaatspruitstuk en kop ook een revisie gekregen. "De nieuwe kleur was toen groen". Mk2's, zoals Luc, hebben zeker de nieuwe, net zoals al vele oudere MGF's.

    @Luc
    :thumbsup:
    Toch wel leuker rijden en op uitstap/verlof gaan.
  • Avatar gebruiker
    Thomas
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 639
    GeregistreerdCOLON zo maart 28, 2004 12:35 pm
    WoonplaatsCOLON Maassluis Nederland

    door Thomas » vr nov 26, 2010 1:52 pm

    ErikB schreefColon
    Thomas schreefColonMijn garage zei mij toen ook dat lekkageproblemen zonder mayo 8 op 10 de spruitstukpakking is.

    Een koppakking kan ook stuk gaan zodat de koelvloeistof naar buiten spuit. Geen mayo, maar waarschijnlijk stoom op dat moment.
    Vele jaren geleden heeft de pakking tussen inlaatspruitstuk en kop ook een revisie gekregen. "De nieuwe kleur was toen groen". Mk2's, zoals Luc, hebben zeker de nieuwe, net zoals al vele oudere MGF's.

    @Luc
    :thumbsup:
    Toch wel leuker rijden en op uitstap/verlof gaan.


    Hoe dat in het verleden exact is gegaan weet ik niet en neem het direct van je aan Erik :wink:

    Ik meldde wat mijn garage (koree te Maassluis) mij vertelde. Hij had de afgelopen maanden een aantal lekkageproblemen binnen gekregen die grotendeels naar de spruitstukpakking leidde.
    En zo leren we elke keer weer bij :)

    Thomas
    Snel....Sneller.....Snelst
BUTTON_POST_REPLY 43 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten