


Luc schreefColonik hoop niet dat het het standaard antwoord van garage Ruys is, maar ik heb hetzelfde antwoord gekregen.
Daarnet goed nieuws vernomen van garage Ruys
De koppaking is niks aan.Het was de pakking van het spruitstuk en is al
hersteld
Ook hier goed nieuws dus.![]()
We zijn net de F gaan oppikken en ik ben benieuwd naar de staat van de garagevloer morgenvroeg...
Wie me een beetje kent weet dat ik pas volledig zal juichen als de F de komende weken kurkdroog zal blijven.
wordt ongetwijfeld (hopelijk positief) vervolgd.
update: deze morgen geen drup te vinden op de garagevloer.... toppie


Thomas schreefColonMijn garage zei mij toen ook dat lekkageproblemen zonder mayo 8 op 1 de spruitstukpakking is.

ErikB schreefColonThomas schreefColonMijn garage zei mij toen ook dat lekkageproblemen zonder mayo 8 op 10 de spruitstukpakking is.
Een koppakking kan ook stuk gaan zodat de koelvloeistof naar buiten spuit. Geen mayo, maar waarschijnlijk stoom op dat moment.
Vele jaren geleden heeft de pakking tussen inlaatspruitstuk en kop ook een revisie gekregen. "De nieuwe kleur was toen groen". Mk2's, zoals Luc, hebben zeker de nieuwe, net zoals al vele oudere MGF's.
@Luc
![]()
Toch wel leuker rijden en op uitstap/verlof gaan.
Gebruikers op dit forum: 18 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.