BUTTON_POST_REPLY 339 berichten
MGF snel?
  • Ivar
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 20
    GeregistreerdCOLON wo aug 25, 2010 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON Spijkenisse

    door Ivar » di okt 19, 2010 11:02 pm

    eerelijk gezecht nog nooit geflist.. oja 1x op de ring antwerpen met 160.. maar niks gehad dus :D en nee moet hem zelf betaalen..
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    door Andros » wo okt 20, 2010 1:19 am

    Bonnnen uit het buitenland zijn altijd leuk. Heb er ook nog liggen uit België. Vorig jaar in mei geflitst op de E17 bij Nazareth. Presteren ze het om de bon in oktober op te sturen met uiterste betaaldatum in december. We zijn een jaar verder en heb ook niets meer gehoord. Met buitenlandse bonnen durf ik die gok best te nemen :).
    De nachtspotter!
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » wo okt 20, 2010 2:30 pm

    Andros schreefColonBonnnen uit het buitenland zijn altijd leuk. Heb er ook nog liggen uit België. Vorig jaar in mei geflitst op de E17 bij Nazareth. Presteren ze het om de bon in oktober op te sturen met uiterste betaaldatum in december. We zijn een jaar verder en heb ook niets meer gehoord. Met buitenlandse bonnen durf ik die gok best te nemen :).


    Als ze je dan een keer aanhouden moet je hem alsnog betalen met misschien een stevige verhoging...
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • .:bert:.
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    GeregistreerdCOLON wo maart 14, 2007 8:42 pm
    WoonplaatsCOLON Halen

    door .:bert:. » wo okt 20, 2010 8:53 pm

    Andros schreefColonMet buitenlandse bonnen durf ik die gok best te nemen :).


    Kan lonen.

    In het Antwerpse doen ze niks met bonnen waar teveel werk aan is.
    Is pas in het nieuws geweest.
    MGF'96

    52" TTB, Donkere Cup's, Good-Year Eagle F1 GS-D3, Miltek, Witte Pinkers, Lowering Pins, Washers.
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    door Andros » wo okt 20, 2010 10:51 pm

    In het Gentse ook niet dan, heb uit beide provincies nog een bon liggen. Intussen is de auto van een van die twee ook weer verkocht dus ik geloof niet dat ik daar nog veel van hoor :)
    De nachtspotter!
  • Guido77
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON wo feb 14, 2007 1:23 pm
    WoonplaatsCOLON Delft (Nederland)
    CONTACTCOLON

    door Guido77 » di nov 09, 2010 7:05 pm

    @Kevin/ Ian, niet geflitst, maar ben tijdje van forum weggeweest, moest de bak in wegens kleven ;-)

    Grapje, nee hoor, ben niet geflitst!

    Ik vind het heerlijk om een beetje door te rijden met mooi weer, zeker op een weg die je als je broekzak kent, maar het blijft inderdaad goed opletten. Wel goed om te zien dat de jongere forumbezoekers het rustigst rijden en mij erop aanspreken, dacht dat de jeugd roekeloos was ;-)
    Word lid van de MGF-TF linkedin groep: http://www.linkedin.com/groups?gid=148031
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    door Ian » di nov 09, 2010 8:48 pm

    @Kevin/ Ian, niet geflitst, maar ben tijdje van forum weggeweest, moest de bak in wegens kleven


    don't drop the soap, booy!!

    En van dat roekeloos rijden, had ik even in het begin. Snel optrekken, en snel rijden. Maar na al 4jaar het bezit te hebben van mijn rijbewijs, ben ik ENORM, en jawel in hoofdletters, veranderd in rijstijl. Bij nat weer, kunnen ze me nu praktisch evengoed op de pechstrook laten rijden. Ik denk dat ik de enigste jongeman ben, die in de regen op de autosnelweg 95-105km/h rijdt. Terwijl bmw's, mercedes, golfen mij voorbijsnellen alsof er geen regen is. En bij droog weer, is het meer soms wat spelen door op te trekken maar de snelheid ligt altijd bij 125-140(max, meestal niet hoger). Soms als er enorme grote openingen zijn op de autostrade en er is een speelkameraad durf ik wel doorrijden naar de 180(korte periode), maar dat is het ook. In de woonwijken is het ook vooral soms even optrekken(gewoon om te laten horen dat ik er ben) en daar blijft het bij. Moet zeggen, ik begin een ouwe bompa te worden als ik me vergelijk bij sommige 18-19 jarigen.
    Laatst bijgewerkt door 1 op Ian, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » di nov 09, 2010 8:55 pm

    Wat moet er van af Ian?

    Vul jij ook even je goede woonplaats in trouwens?
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    door Ian » di nov 09, 2010 9:41 pm

    gewoon de post "delete this", ik weet niet hoe, maar tijdens het editen quote hij alles en maakte hij er een post van.

    Is het noodzakelijk om je echte woonplaats in te vullen? Indien wel, dan doe ik het.
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    door BlackFox » di nov 09, 2010 10:30 pm

    Ian schreefColonIk denk dat ik de enigste jongeman ben, die in de regen op de autosnelweg 95-105km/h rijdt.


    It's called the MGF effect 8)

    Geef mij een auto met ESP of goede regenbanden en/of de motor op een veiligere plaats en dat effect is snel weg :lol:

    Al moet ik zeggen dat ik véél voorzichtiger ben geworden in de regen sinds de F.
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    door Ian » di nov 09, 2010 10:51 pm

    jij bent ook een ouwe jongeman eh bennyboy!
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    door BlackFox » di nov 09, 2010 11:06 pm

    Zonder dak voel ik me nochtans weer helemaal 18! :mrgreen:
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    door Ian » di nov 09, 2010 11:08 pm

    18 jaar, en da rijdt mé een mercedes en een mg. Ouwe mens, ik had op mijn 20 de mgf en even een 944. Ik voelde mij ook oud, maar hoe jij je voelt :lol:

    my condolences!
  • Avatar gebruiker
    Janmgf
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 431
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 5:28 pm
    WoonplaatsCOLON Tilburg NL

    door Janmgf » di nov 09, 2010 11:24 pm

    Sinds ik m'n F na de Kempenrit 'n halve meter korter heb gemaakt rijd ik bij nat weer ook erg voorzichtig.
    Omdat er niet veel gewicht op de voorwielen drukt glijden die makkelijk door bij het remmen op een nat wegdek.

    En ik heb ook al geen ABS :oops: dus....
    MGF 1.8i Mk II, BRG, Cream/Walnut leer, Bright Grille Kit, Bootrack, LLW kit, bj.2000
    Mijn andere auto's zijn een Oldsmobile 88 Dynamic Holiday Coupe uit 1958 en een Peugeot 3008 Allure Aut.
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    door Ian » wo nov 10, 2010 12:57 am

    Inderdaad, bij het remmen in de regen. Het is precies dat je aan het schaatsen bent. Ach ja, ik zou mijn wagen hier niet voor wegdoen. Het geeft aan dat je in een sportwagen rijdt!
BUTTON_POST_REPLY 339 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten