


BlackFox schreefColonGa je de F gedurende lange tijd laten stilstaan?
Indien ja, kun je de batterij gewoon loskoppelen (eventueel mee naar huis nemen?)
En de banden op +3 bar zetten ofzo, dan krijgen ze geen flatspots. Misschien ook nog een vochtvreter in de auto zetten.
Als het gewoon is om te stallen 's nachts, dan moet je met de rest geen rekening houden. Alleen hopen dat je batterij sterk genoeg is nog, anders kan het op een morgen wel eens vervelend worden


hans schwarte schreefColonWanneer ik de F voor langere tijd stil zet > 1 week, dan koppel ik de accu los.
Ik heb daarvoor een onderdeeltje van een paar euro gekocht op de beurs in Houten wat je tussen de + pool en de kabel zet. Door het losdraaien van een "schroef" onderbreek je de stroom. Even aandraaien, en alles loopt weer.
Hans .



Ultimate schreefColonhans schwarte schreefColonWanneer ik de F voor langere tijd stil zet > 1 week, dan koppel ik de accu los.
Ik heb daarvoor een onderdeeltje van een paar euro gekocht op de beurs in Houten wat je tussen de + pool en de kabel zet. Door het losdraaien van een "schroef" onderbreek je de stroom. Even aandraaien, en alles loopt weer.
Hans .
Heeft dat onderdeeltje een naam?
Zou wel super handig zijn




wimk schreefColonIk heb in mijn B GT zo'n hoofdstroom schakelaar zitten en werkt perfect.
Let wel op bij de F/TF dat je hierdoor dus ook je alarm en radio van de stroom haalt. Sommige radio's raken hun geheugen kwijt na lange tijd zonder stroom....
(in de B GT zit een oude radio)
http://www.bootwebwinkel.nl/assortiment ... chakelaars

wimk schreefColonIk heb in mijn B GT zo'n hoofdstroom schakelaar zitten en werkt perfect.
Let wel op bij de F/TF dat je hierdoor dus ook je alarm en radio van de stroom haalt. Sommige radio's raken hun geheugen kwijt na lange tijd zonder stroom....
(in de B GT zit een oude radio)
http://www.bootwebwinkel.nl/assortiment ... chakelaars
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.