

Hippert schreefColonEr zijn bijzonder weinig garages die de hoogte zetten door middel van een drukmeter. Ik kan zelf in iedergeval niemand in friesland vinden die dat op die manier doet (ze doen het hier zelfs niet bij de bekende MG specialisten) ....Wel met een meetlint

hans schwarte schreefColonIk heb een afspraak gemaakt bij Ruys, lekker dichtbij.
Bedankt

Tukker schreefColonGa gewoon een keer toeren in het mooie Overijssel en kom je bij mij even op druk zetten.

Hippert schreefColonTukker schreefColonGa gewoon een keer toeren in het mooie Overijssel en kom je bij mij even op druk zetten.
Als je dat serieus meent dan wil ik daar wel eens gebruik van maken!
Moet de auto na het verstellen van hoogte ook weer uitgelijnt worden?


waterpistool schreefColonBij Weusthof in Wijchen pompt hij hem op voor 15 euro.
Verlagen(leger laten lopen) is gratis.

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.