


Wat versta je onder 'nogal' ? Moet je echt sterk corrigeren, voel je het stuur meebewegen tijdens remmen ?... trekt mijn mgf nogal naar links...
Dat lijkt het imo al snel, maar de oorzaak kan best ergens anders zitten....het lijkt aan de voor-remmen te liggen...
Dit kan idd een belangrijke aanwijzing zijn: bij een MGF hoeft de handrem nooit afgesteld te worden omdat de remmen achter zelfstellend zijn. Het enige dat je af kunt stellen is de speling op de kabels van de handrem-hefboom naar de remmen. Het is absoluut niet de bedoeling dat je daarmee de afstelling van de remmen regelt.Ook werkt de handrem nauwlijks, miscchieen heeft eea met elkaar te maken?
TF 135 Elegance / Midget
John schreefColonAls bijvoorbeeld van een achter-rem de zuiger blokkeert, dan komt in dat circuit meer druk op de bijhorende voor-rem (diagonaal gescheiden). Dan zit de werkelijke oorzaak dus bij de achter-rem terwijl het in de praktijk lijkt dat een voor-rem niet goed werkt.

TF 135 Elegance / Midget
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.