Ik heb mijn MG nu inmiddels 1 maand in bezit en twee weken in gebruik (de andere stond hij bij de garage). Zonet weer een stukje mee gereden. Laatste stukje richting huis rij ik rond de 50 met het raam open (genieten van alle geluiden om me heen) totdat ik ineens een soort van schroef-val-op-asfalt geluidje hoor. Of wellicht lag er al iets. Dus ik rij rustig verder ... wil ik schakel naar de drie.. geen enkel effect meer met de pook!!! Ik kan wel de koppeling induwen en ik voel dan ook dat hij dan hem in zijn vrij zet, echter het schakelen naar een andere versnelling doet het niet. De pook kan ik letterlijk in alle richtingen bewegen zonder dat ik weerstand voel. Gelukkig stond hij in de twee en kan ik hiermee 80 rijden (op de weg waar ik dat ook moest). Ook bij de stoplichten kon ik in de twee stoppen en wegrijden. Hij staat dus inmiddels weer thuis.
Tijd voor de tweede auto ambulance in 1 maand tijd!!!
Iemand een idee wat er zoal kan zijn losgesprongen?
Groeten,
Gijs



