Als het 1 keer gescand wordt, wat wel wat tijd kost denk ik, ben je wel in 1 keer van portokosten, enveloppen en het kopieerwerk af. Alhoewel dat ook wel zijn charmes heeft natuurlijk.
Ik wacht wel af wat het worden gaat, het boekje zelf, een kopie of de gescande versie?!
Ik kan alleen die Sanders site niet vinden....of ben ik nu blond???


