


BTWke schreefColonbij de technische controle hebben ze de wagen afgekeurd omdat de cometing 0.7 was ipv 0.35 daarna is de wagen naar een rover garage geweest maar deze hebben gebeld dat ik hem mocht komen terughalen ze konden er niets aan doen. Op de wagen zit een 4-2-1 manifold en sportuitlaat van Milltek, er zat geen katalysator op de wagen maar ik heb er nu wel een nieuwe besteld en geplaatst maar dit geeft geen verbetering, de lambdasonde is vervangen toen de nieuwe manifold er in kwam. OOk zit er een K&N paneelfilter en een 52mm throttle body in en is de airbox aangepast met een aanzuigslang van 100mm naar de luchtinlaat opzij van de wagen. De lambda waarde zou goed zijn volges de keuring en bij een vriend met meettoestel hebben we de vacuumslangen losgemaakt en dan was de lambdawaarde goed maar dan was de HC waarde tehoog. Iemand enig idee wat er kan mis zijn of wat ik nog kan kontroleren.





wouter741 schreefColonweet niet waar jullie naar de controle gaan maar in rotselaar heb ik der nog nooit last mee gehad en heb ook een 52mm gas klep zitten en de kat is er ook onder uit


Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.