




Bruno schreefColonTerug komend van Zolder, op de autosnelweg met de F continu aan het sporten geweest met een E90 330d op Engelse platen. Wonder boven wonder reed ik een klein beetje uit op hem, snelheden posten op een openbaar forum met plaats en datum zijn nu niet echt verstandig, maar ik was in ieder geval onder de indruk, van het feit dat ik deze BMW eigenlijk wel afkon. Dit had ik niet verwacht en de Engelsen in die wagen zeker niet, als ik hun reaktie zag, toen ik ze liet inhalen toen ik de autosenlweg afreed....

ttdesign6 schreefColonIk een Z3
En vandaag lukte het een Range Rover Sport niet me weg te rijden na van een klaverblad te zijn afgekomen

Kevin schreefColonJe hebt geen spitter ofwel?


Ian schreefColonZ3 van weg kunnen rijden, zelfde geld voor een mx-5 (oudere versie).
Heb samen met een lotus elise en mijn auto zowat zitten spelen, beiden gelijk, totdat ineens een cayenne turbo S in ons achterste kwam geredenBeiden, die pedaal maar ingeduwd, maar damn... Was precies alsof we stilstonden. Allebei naar rechtervak gegaan, wat zagen we in de cayenne? Jawel hoor, blonde madam met grote gucci bril op(pas op,sgoon madammeke!
) Maar damn, die V8 knalde wel echt weg van ons.
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.