BUTTON_POST_REPLY 339 berichten
MGF snel?
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    door etienne » ma sep 06, 2010 6:50 pm

    ja de klep heb ik al moet hem alleen laten spuiten maar die trophy spoiler ziet er ook heel mooi uit dus die komt ook op mijn lijstje en dan laat ik alles wel samen spuiten ... tom ik ben erg nieuwsgierig als je hem op je auto hebt
  • piensken007
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 111
    GeregistreerdCOLON do sep 25, 2008 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON kerksken (oost vlaanderen)
    CONTACTCOLON

    door piensken007 » ma sep 06, 2010 7:43 pm

    zijn er hier ergens plaatjes van te vinden?
    Night blue Mg f 2000
    to do: waterpomp, k&n 57i, luchtklep
    done: windscherm
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo sep 08, 2010 10:07 pm

    Terug komend van Zolder, op de autosnelweg met de F continu aan het sporten geweest met een E90 330d op Engelse platen. Wonder boven wonder reed ik een klein beetje uit op hem, snelheden posten op een openbaar forum met plaats en datum zijn nu niet echt verstandig, maar ik was in ieder geval onder de indruk, van het feit dat ik deze BMW eigenlijk wel afkon. Dit had ik niet verwacht en de Engelsen in die wagen zeker niet, als ik hun reaktie zag, toen ik ze liet inhalen toen ik de autosenlweg afreed....
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    door D.B.C. » do sep 09, 2010 1:12 am

    Ik hou van lekker op trekken en dat doe ik graag en hier in de buurt rijden genoeg sjonnies met van die oude bakken die tot halve vliegtuigen zijn verbouwd en menig trek ik er tog wel uit met mn 120 pk, maar wat mij op valt is dat het verschil tussen de golf 4, 5 en 6 gti enorm is, een goede vriend van me heeft een 6 gti, maar die trek ik er niet uit al scheelt het niet super veel, maar een 4 weer wel en een 5 is een beetje gelijk aan. En dan hebben we het over herrie van een milltek, nou de golf 6 gti op volle toeren klinkt gewoon vreselijk harder dan de mlltek, maar een raar schreeuwend geluid als of de auto het uit schreeuwd.

    Wat ik heerlijk vind is de wegligging en hoe de auto reageert op het stuur dat is gewoon geweldig en daardoor kan je net iets harder in de bochten, waar menig auto toch echt wel moet afremmen. Mn vorige auto (Mazda MX3 2.5 v6) was een stuk sneller, maar als ik net zo ging rijden als met de mg dan slipte ik in elke bocht weg, toen ik mn MGF net had was die veels ste laag achter meette ik 29,6, het zag er wel geweldig wijs uit alleen bij mij zijn er te veel drempels en heb hem verhoogd, maar toen was naar mijn gevoel de wegligging intenser en vond ik het ook lekkerder rijden op het schokkige na dan (bijna geen vering).

    wat natuurlijk ook veel uit maakt is de man achter het stuur, al is de auto nog zo snel als je niet kan rijden kom je nergens, je moet wel je auto een beetje kennen en weten wanneer je moet schakelen en dat missen heel veel mensen en dan denk ik vaak van ''ohh man ik had makkelijk sneller gekund''.

    Cheers D.Blokker
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » do sep 09, 2010 9:54 am

    Etienne,

    Ik moet binnenkort toch eens langskomen :wink: Vandaag krijg ik de spoiler, weet alleen niet of ik hem al monteer. Misschien wacht ik even totdat de veerbol Op de Berg is gemaakt, voordat er halve voorspoilers bij jouw in de straat liggen bij die drempels :P


    Maar waarschijnlijk ben ik toch zo eigenwijs hem te monteren...
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Ivar
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 20
    GeregistreerdCOLON wo aug 25, 2010 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON Spijkenisse

    door Ivar » do sep 09, 2010 7:49 pm

    van de week nog een golf station met 150pk er uitgereden.. :oops:
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » do sep 09, 2010 8:57 pm

    Ik een Z3

    En vandaag lukte het een Range Rover Sport niet me weg te rijden na van een klaverblad te zijn afgekomen :lol:
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Ivar
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 20
    GeregistreerdCOLON wo aug 25, 2010 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON Spijkenisse

    door Ivar » do sep 09, 2010 9:44 pm

    haha ik heb het bij een porche geprobeerd met een heele mooie dame erin.. maar wou me tog niet lukken :oops:
    Laatst bijgewerkt door 1 op Ivar, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    door BlackFox » do sep 09, 2010 9:53 pm

    ttdesign6 schreefColonEn vandaag lukte het een Range Rover Sport niet me weg te rijden na van een klaverblad te zijn afgekomen :lol:
    Zo'n TDV6 is dan ook traag als stront door een trechter :lol:

    TDV8 zal ongeveer even snel zijn denk ik.
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » vr sep 10, 2010 12:11 am

    Haha,

    Inderdaad. Maar geeft toch voldoening om zo'n ''kijk mij eens zakenmanneke'' weg te rijden.
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • RacingGreen
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 468
    GeregistreerdCOLON wo apr 15, 2009 5:27 pm
    WoonplaatsCOLON 3582 Koersel

    door RacingGreen » vr sep 10, 2010 9:46 am

    Bruno schreefColonTerug komend van Zolder, op de autosnelweg met de F continu aan het sporten geweest met een E90 330d op Engelse platen. Wonder boven wonder reed ik een klein beetje uit op hem, snelheden posten op een openbaar forum met plaats en datum zijn nu niet echt verstandig, maar ik was in ieder geval onder de indruk, van het feit dat ik deze BMW eigenlijk wel afkon. Dit had ik niet verwacht en de Engelsen in die wagen zeker niet, als ik hun reaktie zag, toen ik ze liet inhalen toen ik de autosenlweg afreed....


    Netjes Bruno, een 330d is een sterke wagen! Zullen ze zeker niet verwacht hebben :-)
    MGF '99 1.8mpi Racing Green ***VERKOCHT 02/08/2013***
    52mm TB, K&N 57i, lowering pins, getinte hardtop, Sony Xplod soundsystem, smoked black lexus achterlichten, zwarte TF 11-spoke velgen, matzwarte air intakes, MAGNECOR KV85 ignition leads, 'bee sting' short aerial, witte pinkers, trophy front spoiler, trophy inserts

    Mijn F in beeld: viewtopic.php?f=16&t=10277
  • RacingGreen
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 468
    GeregistreerdCOLON wo apr 15, 2009 5:27 pm
    WoonplaatsCOLON 3582 Koersel

    door RacingGreen » vr sep 10, 2010 9:50 am

    ttdesign6 schreefColonIk een Z3

    En vandaag lukte het een Range Rover Sport niet me weg te rijden na van een klaverblad te zijn afgekomen :lol:


    Ik heb ooit met mijn Volvo S40 opgetrokken tegen een Range Rover Sport. Hij bleef een halve autolengte voor me maar kon echt niet uitlopen. Wetende dat mijn Volvo zowat 115pk heeft vond ik het echt schandalig dat ze zo'n 'jeep' de benaming SPORT durven geven. En daar zitten altijd van die wannabe ventjes in met gel in hun achterovergekamd haar.

    Deze week nog reed ik ook met de Volvo achter alweer zo'n exemplaar met dikke uitlaten (geen standaard exemplaren). Die wou me ook ff kwijtrijden maar lukte ook niet. Zijn uitlaten maakten echt een soort fluittoon terwijl het zwarte roet eruit vloog :-)
    MGF '99 1.8mpi Racing Green ***VERKOCHT 02/08/2013***
    52mm TB, K&N 57i, lowering pins, getinte hardtop, Sony Xplod soundsystem, smoked black lexus achterlichten, zwarte TF 11-spoke velgen, matzwarte air intakes, MAGNECOR KV85 ignition leads, 'bee sting' short aerial, witte pinkers, trophy front spoiler, trophy inserts

    Mijn F in beeld: viewtopic.php?f=16&t=10277
  • Avatar gebruiker
    Bart-K
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 840
    GeregistreerdCOLON di aug 19, 2008 11:14 am
    WoonplaatsCOLON Steenbergen NB
    CONTACTCOLON

    door Bart-K » vr sep 10, 2010 5:44 pm

    Kevin schreefColonJe hebt geen spitter ofwel?

    Nog niet, maar hij staat nu definitief op mijn verlanglijstje :wink:
    '03 MG ZT 190+ -> my forever car!!
    '05 MG ZT 330 -> because, why not?
    '03 MG ZS 180 -> tracktoy

    You can be a child once, but immature all your life...

    https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland/
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    door Ian » ma okt 11, 2010 5:11 pm

    Z3 van weg kunnen rijden, zelfde geld voor een mx-5 (oudere versie).

    Heb samen met een lotus elise en mijn auto zowat zitten spelen, beiden gelijk, totdat ineens een cayenne turbo S in ons achterste kwam gereden :lol: Beiden, die pedaal maar ingeduwd, maar damn... Was precies alsof we stilstonden. Allebei naar rechtervak gegaan, wat zagen we in de cayenne? Jawel hoor, blonde madam met grote gucci bril op(pas op,sgoon madammeke! 8)) Maar damn, die V8 knalde wel echt weg van ons.
  • RacingGreen
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 468
    GeregistreerdCOLON wo apr 15, 2009 5:27 pm
    WoonplaatsCOLON 3582 Koersel

    door RacingGreen » wo okt 13, 2010 11:43 am

    Ian schreefColonZ3 van weg kunnen rijden, zelfde geld voor een mx-5 (oudere versie).

    Heb samen met een lotus elise en mijn auto zowat zitten spelen, beiden gelijk, totdat ineens een cayenne turbo S in ons achterste kwam gereden :lol: Beiden, die pedaal maar ingeduwd, maar damn... Was precies alsof we stilstonden. Allebei naar rechtervak gegaan, wat zagen we in de cayenne? Jawel hoor, blonde madam met grote gucci bril op(pas op,sgoon madammeke! 8)) Maar damn, die V8 knalde wel echt weg van ons.


    V8 Biturbo daar heb je geen verhaal tegen :shock:
    MGF '99 1.8mpi Racing Green ***VERKOCHT 02/08/2013***
    52mm TB, K&N 57i, lowering pins, getinte hardtop, Sony Xplod soundsystem, smoked black lexus achterlichten, zwarte TF 11-spoke velgen, matzwarte air intakes, MAGNECOR KV85 ignition leads, 'bee sting' short aerial, witte pinkers, trophy front spoiler, trophy inserts

    Mijn F in beeld: viewtopic.php?f=16&t=10277
BUTTON_POST_REPLY 339 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten