http://www.chromestudio.nl/
Gr Hans




HansZ schreefColonIk heb net naar chromestudio gebeld en voor het verchromen vraag deze man 20.00 euro per stuk.![]()
HansZ schreefColonVolgens chromestudio kan hij er zo over heen spuiten worden zonder te ontlakken.

BlackFox schreefColonErikB heeft dacht ik nog enkele oude liggen?






Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.