Bruno heeft een uit de hand gelopen hobby
Velen hier hebben hun MG bij Bruno in onderhoud. Waaronder ikzelf.
Er wordt met liefde en kennis aan de auto gewerkt. En ondertussen kan je vaak gezellig babbelen met gelijkgezinden
Je gaat er beslist geen spijt van krijgen
