door Mau » zo sep 05, 2010 12:05 pm
He Forummers,
Bij het openen van de bestuurdersdeur gaat mijn binnenverlichting niet aan... (een hele enkele keer wel).
De passagierskant geeft geen problemen en gaan alle lampjes binnenin gewoon aan.
Normaal gesproken zit er in de deur/carrosserie een schuifpennetje die in- en uit gaat voor je binnenverlichting. Deze kan ik echter niet vinden op de MG.
Waar zit het contactje die de verlichting aan laat gaan bij het openen van de deur??
Greetzz, Mau
MGF 1.8I, '99, Anthracite / Rolbeugels, Artech 17 inch, 16 inch winterset, Beige afdekhoes, Xenon HID, Witte knipperlichten, 3e remlicht / Chromen grill & luchthappers / Hardtop /euhhhh....