Meteen het motordeksel eraf geschroefd en gekeken hoe ik dit ging aanpakken. Al snel kwam ik er achter dat de dynamo los moest om de ventilator eruit te krijgen.
Aangezien ik niet beschik over een garage even naar de garagist gereden en samen met hem het klusje geklaard. Voor €50,- was het klaar, wat IMO heel erg meevalt.
Toen nog even de kans gekregen om te kijken of ik zag welke veerbol er nu lek is. Aangezien ik 2 weken geleden de auto rechts heb laten oppompen en hij nu vooral rechtsachter alweer laag hangt verdacht ik deze al. Een kijkje bood antwoord want de groene vloeistof zat er in overvloed. Nu dat maar eens repareren.
Ook stond er aardig wat water in de balken van de auto na al die regen, maar de afvoer was verstopt. Nadat deze even doorgestoken was liep er een liter of 4 uit de auto
Volgende project wordt dus de veerbol, althans voor Bruno als die mij wil helpen



