irritant geluid
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » do aug 26, 2010 10:41 pm

    Arjan schreefColonOch ja...gekras...gekraak....getik...enkel en alleen bij het rijden over slecht wegdek of straatklinkers. Heb ik ook.


    Van een rammeltje lig ik niet wakker. Dat hoort er echt gewoon bij. :)
  • Ewi
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 33
    GeregistreerdCOLON do sep 17, 2009 5:31 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ewi » vr aug 27, 2010 9:13 am

    Bedankt voor jullie reacties...het geluid dat ik hoor is net of er een veertje of spiraaltje of zoiets dergelijks loszit. Dit hoor je alleen indien je de koppeling induwt en/of schakelt. Voor heen nooit last van gehad..nu sinds een paar weken..

    Is hier iets aan te doen?

    @Bruce, het geluid wat jij bedoelt is voor mij ook erg herkenbaar.... :lol:
    MGF 2001 platinum silverlowering pins, tf achterlichten, K&N Filter, TTB 52mm
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    door etienne » vr aug 27, 2010 5:35 pm

    is het niet toevallig de druklager wat je hoort ??????
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    door ttdesign6 » vr aug 27, 2010 5:48 pm

    al sla je me dood....
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten