Fingers crossed, morgen is het weer zover voor de jaarlijkse APK. En omdat ik het thuis kneitertje druk heb, of lui van aard ben, mogen ze van mij ook de K&N luchtfilter plaatsen. Ik had het gezien de eenvoudige montage ook zelf kunnen doen en foto's daarvan kunnen maken, maar het komt er even niet van.
Dus ik vandaag de TF bij mijn garagist gebracht (die daar al jaren gehuisvestigd zit) en de filter overhandigd. Bij de monteurs op "Den Berg" gaan nu de oogjes iets vaker rollen, want voor diegene die weet hoe de verpakking van een K&N filter eruit ziet, de monteur vond het serieus een mooie doos

'ja, maar het gaat wel om de inhoud!' Bij een TF hadden ze nog nooit een K&N filter ingebouwd. (o sh*t) en 'of de inhoud wel compleet is....' Bij het inspecteren van het filter de vraag of hij wel geolied en geimpregneerd is...'yep, staat in de montage beschrijving'. En even later als mijn TF binnen staat: 'hoort er onder de achterbumper verchroomd gaas te zitten? (omdat er ook een
andere TF stond, ook uitgevoerd met chrome pack en iets minder gepoetst

) En 'of ik er wel bewust van ben wat voor een geluidseffect dit teweeg brengt...

'Jazeker!'
Nou, morgen maar eens kijken of ze nog weten wie ik ben
