
Kevin schreefColonFan loopt aan, motor moet te zwaar werken en dan klapt de zekering eruit?


ttdesign6 schreefColonmijn f heeft nog nooit geblazen....
hij wordt nooit te heet, althans op de meter maar vandaar dat het opviel en wil ik graag weten hoe dit op te lossen is.




ttdesign6 schreefColon1. is het mogelijk de fan te draaien als de auto uit is? Deze zit namelijk vast.
2. hoe krijg ik de stekker los van de sensor zonder hem te slopen?
....en is het evt mogelijk de schroef in het midden van de fan wat te smeren?

ttdesign6 schreefColonZojuist een geprobeerd, de ventilator wil wel een beetje draaien, maar als ik er aan tik stopt hij meteen.
Is er een manier hoe ik beter erbij kan komen?
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.