


RemcovanKuilenburg schreefColonJan,
Wat een kl*te einde van de Kempenrit. Gelukkig hebben jullie niets en dat is altijd het belangrijkste! En voor de kras op je ziel heeft Bruno wel een middeltje van K*nt![]()
Maar als ik iets voor je kan betekenen om even te gaan kijken bij Shut in Soest voor onderdelen dan weet je mij te vinden. Schut is een beetje der Ludolfs van Nederland maar hebben een hoop sloop staan en zeker F jes.
Wat ik zo een twee drie op de foto zie is
- 2 x koplamp
- Motorklep (raar woord als er geen motor zit)![]()
- Bumper
- Ik vrees ook je bumper balk
- Het gedeelte achter je bumper
- Radiator
Om de juiste kleur te vinden zal enorm lastig zijn aangezien je altijd kleurverschil krijgt en het wel een uitzonderlijke kleur is. Overspuiten op kleur is dan de optie. Maar als je bij een spuiter aangeeft dat zwart je faforiete kleur is dan komt het goed![]()
![]()
Meet wel even je subframe na of die nog recht is want het is wel een aardige tik geweest zo te zien.
Succes en ik hoor wel als ik wat voor je kan betekeken.
Remco

spattex schreefColonJan,
In jou achtertuin ('s Gravensmoer) heb je Jelle, heeft deze jou onderdelen niet op zijn zolder?.
Ook van mij kant uit, beterschap met het herstel van je F.
groet John




Janmgf schreefColonspattex schreefColonJan,
In jou achtertuin ('s Gravensmoer) heb je Jelle, heeft deze jou onderdelen niet op zijn zolder?.
Ook van mij kant uit, beterschap met het herstel van je F.
groet John
Hallo John,
Waar vind ik Jelle in 's-Gravenmoer?
Jan





Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.