Wie heeft 'n intructieboekje Nederlands (of eng.of duits)
  • Elly
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 15
    GeregistreerdCOLON zo jul 31, 2005 1:53 pm
    WoonplaatsCOLON Utrecht

    Wie heeft 'n intructieboekje Nederlands (of eng.of duits)

    door Elly » zo jul 31, 2005 2:35 pm

    Niet alleen Bruce is op zoek naar een Nederlands instructie boekje voor de MGF, ook ik zou er graag 1 willen hebben.
    Kan iemand mij vertellen hoe ik daar kan aankomen? Desnoods zou ik er ook wel 1 in het engels of duits willen hebben. Is er anders iemand bereid een boekje te kopieren? Desnoods tegen n vergoeding? Zou mooi zijn.....Ik heb mijn MG net aangeschaft, daar zat geen boekje meer bij.

    Groeten Elly
    Rij nu nog in een MGF VVC (antraciet)
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » zo jul 31, 2005 2:50 pm

    Heb je die van Jonkman uit Raalte?
  • Elly
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 15
    GeregistreerdCOLON zo jul 31, 2005 1:53 pm
    WoonplaatsCOLON Utrecht

    door Elly » zo jul 31, 2005 2:57 pm

    Ha Bruce, nee ik heb m vorige week van een particulier overgenomen.
    Heb jij de jouwe ook net aangeschaft dan?
    Rij nu nog in een MGF VVC (antraciet)
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » zo jul 31, 2005 3:46 pm

    Nee,

    Ik heb mijn F al 1 1/2 maand :D
  • Elly
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 15
    GeregistreerdCOLON zo jul 31, 2005 1:53 pm
    WoonplaatsCOLON Utrecht

    door Elly » zo jul 31, 2005 4:48 pm

    O, das al lang! :wink: Heb je al wel geluk gehad met het weer! Ik kan er nu niet echt van genieten met deze waterhozen......erg plezierig, heb meteen ontdekt dat de spiegels het water naar binnenzuigen. :cry: Kan dus meteen dit forum al gebruiken voor de tips over spiegel en deurrubber lekkage! Verder gelukkig nog geheel gelukkig met mijn nieuwe hobby.
    Heb jij al reactie gehad op de handleiding :?:
    Rij nu nog in een MGF VVC (antraciet)
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » ma aug 01, 2005 8:32 am

    Ik ben er inmiddels (redelijk) aan gewend dat mensen naar je kijken als je in je F zit, in het begin vond ik dat wel een beetje gek… Het weer heeft de eerst maand erg meegezeten, de laatste twee weken is het wat slechter maar ik heb toch al zo’n 2000 km rond getourd. De mijne is goed waterdicht, gelukkig, maar ik wil nog wel op zoek naar een hardtop voor de wintermaanden.. Instructieboekje, nee nog niet..
  • Elly
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 15
    GeregistreerdCOLON zo jul 31, 2005 1:53 pm
    WoonplaatsCOLON Utrecht

    door Elly » di aug 02, 2005 2:02 am

    Bruce, dat wennen zal bij mij ook wel even duren! Kan om mezelf lachen. Ik heb overigens, zie www.mg-r.nl , een instructieboekje voor de MGF in het NL besteld bij mijn MG/Rover dealer. Kost zo'n 25 euro. Duurt wel 1-2 maanden eer ze hem binnen hebben, maar goed, dan heb je wel een nieuwe en in het Nederlands. Mogelijk kun je hier wat mee, kan zijn dat ze de boekjes bij jouw dealer in de buurt gewoon nog hebben liggen! :?:
    Twas vandaag overigens mooi genoeg om met open dak te rijden! De 1e keer voor mij! :D
    Rij nu nog in een MGF VVC (antraciet)
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » di aug 02, 2005 11:31 am

    Vandaag is het ook mooi genoeg (dat is het bij mij al als het droog is :D , ben bijna elke dag met de kap open naar en van werk geweest)

    Ben vandaag vrij, de kap is al open en ik ga er zo vandoor, een rit zonder doel.
    Ik ga eens polsen bij de dealers in de buurt.. dank je
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » wo aug 03, 2005 5:05 pm

    Wij hebben een dubbel instructie boekje, eentje hebben we van de dealer gekregen en eentje zat bij de auto (die wij niet konden vinden, hij bleek in de kaartentas achter de stoel te zitten, die wij nog niet hadden ontdekt :wink: )
    Misschien dat het ene instructieboekje nog terug gaat naar de dealer, anders is ie voor de mede MGF rijder.
  • Elly
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 15
    GeregistreerdCOLON zo jul 31, 2005 1:53 pm
    WoonplaatsCOLON Utrecht

    door Elly » wo aug 03, 2005 5:33 pm

    Een extra instructieboekje over, dat is luxe. :wink:
    Met Bruce al wat gemaild omdat ik aan een engels exemplaar kan komen. ( kopie dan wel). Een Nederlands exemplaar is natuurlijk handiger. Hoe zullen we dit doen? Mogelijk dat Bruce of ik het exemplaar mag hebben en dat diegene dan een kopie maakt voor de ander en deze opstuurt :?: :?:
    Ik hoor het graag van Bruce en MG (die hard.)
    Elly
    Rij nu nog in een MGF VVC (antraciet)
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » wo aug 03, 2005 5:39 pm

    Kopiëren mag altijd natuurlijk (hij is Nederlands) maar misschien dat wij het tweede instuctie boekje terug geven aan de dealer (dat was de afspraak, al hoef je die niet altijd na te komen :wink: )
    Ik zal het er eens over hebben :)
  • Elly
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 15
    GeregistreerdCOLON zo jul 31, 2005 1:53 pm
    WoonplaatsCOLON Utrecht

    door Elly » wo aug 03, 2005 5:48 pm

    oooo, dat had ik niet door. :? Ik wil je niet op het criminele pad brengen hoor. Een kopie is dan ook prima.
    Laat maar weten of de dealer op zijn strepen staat en het boekje terug vraagt. Bedankt voor de moeite alvast!
    Rij nu nog in een MGF VVC (antraciet)
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » wo aug 03, 2005 11:26 pm

    Als ik vertel dat het voor een MG liefhebber is dan zal de dealer het vast wel goed vinden :wink: , maar eerst even afwachten of hij nog iets van zich laat horen, zo niet dan is het instructieboekje voor jou/jullie.
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » wo aug 03, 2005 11:30 pm

    hm, inscannen en op Sanders ftp site zetten zal teveel gevraagd zijn vrees ik?
  • Avatar gebruiker
    Powerman
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 786
    GeregistreerdCOLON do jan 27, 2005 1:57 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam

    door Powerman » za aug 06, 2005 1:42 pm

    MGF_TV schreefColonhm, inscannen en op Sanders ftp site zetten zal teveel gevraagd zijn vrees ik?


    Das een heel goed idee 8)

    Ik ben ook al op zoek naar NL versie

    We love Sander :P
    I am the God of Hell Fire, and I bring you .... FIRE . . . . . . .Afbeelding

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten