Rick schreefColonBlue Maniac schreefColonNu eerst maar eens wat kilometers maken en de rest met de forumleden doornemen.
Mocht je zondag niets op de planning hebben, dan kun je een mooie rit maken in Belgie tijdens de Kempenrit.
Goed om te horen dat alles nu eindelijk in orde is. Nu nog een beetje beter weer en dan kun je nog van een mooie nazomer genieten.
Even met de vrouw besproken en in theorie past het wel in de agenda, kan ik mij dan op de normale manier nog wel aanmelden? de inschrijving is inmiddels wel over.
LEBLAR schreef:Dat een wielager, en dan helemaal achter, zoveel verschil kan maken. Moet ik die van mijn F ook maar eens aan een grondige inspectie onderwerpen.
Ik weet niet hoe jij er inmiddels over denkt maar uit wat ik lees moet ik wel zeggen dat de service van ASR erg goed is. Is overigens ook mijn eigen ervaring met deze verzekeraar.
Ik moet helaas bekennen dart de verzekeraar hier niets mee van doen had, ik had een meningsverschil met de expert die geen geld meer wilde uitgeven aan deze wagen en dit zonder enige verklaring van zijn kant.
Ik heb dus door een contraexpert een tweede onderzoek laten doen, hieruit bleek dat de schade aan het wiellager wel was toe te schrijven aan gevolgschade van het ongeval.
Dit advies is doorgespeeld aan het eerste expertisebureau en hopelijk nemen deze het uitgebrachte advies over en betaald de verzekering netjes de rekening en anders maar niet.
De schade aan het lager en het op de juiste hoogte van de F zijn door mijn eigen garage uitgevoerd, zij kennen de wagen en ik kan simpel terug als er iets mis zou zijn.
Kortom de verzekering daar heb ik weinig last van gehad en ik heb een zeer goede dekking, tot nieuwwaarde aan toe. Het probleem had ik eigenlijk met de expert die was ingehuurd door de verzekeraar.
Deze was enigszins arrogant te noemen en wilde absoluut niet meer meewerken aan een oplossing. Dan maar op deze wijze.

To boldly go where no MGf has gone before.