


Thomas schreefColonAfgelopen weekend hetzelfde gehad.
Het stangetje wat het deurslot ontgrendeld zit vast aan een hefboom.
Deze hefboom beweegt door aan je deurklink te trekken.
Deze hefboom zit vast met een schroef. Bij mij zat deze
schroef een aantal slagen los.
De deurklink schiet dan naast deze hefboom waardoor de deur niet open gaat.
Na het schroefje te hebben aangedraaid ( niet te strak ander staat hij vats)
deed alles het weer
Ik heb het schroefje met een drupje locktide vast gezet zodat deze niet meer kan verdraaien.
Als een een schroevedraaier hebt met een korte 90 gr hoek kun je er bij,
en ander moet je even de deurklink in z'n geheel verwijderen.
Mogelijk heb je hetzelfde probleem
Succes
Thomas
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.