

ldp schreefColonhoi,
Ik heb een BRG mgf van 97, waarvan de inlegconsole echt wel last heeft van de tand des tijds (lees: het fineernamaak is in plekken getrokken door de zon doorheen de jaren).
Is de middenconsole makkelijk demonteerbaar? En kan deze dan bvb door een spuiter herspoten worden in zwart of koetswerkkleur?
Is er hier iemand die dit reeds heeft gedaan?
mvg,
Lieven

ldp schreefColonhet fineernamaak


Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.