Nou, ik heb mijn MG sinds een paar dagen weer terug!
Even het verhaal: Ik heb mijn auto vorige week Dinsdag weggebracht naar een MG dealer in Leiderdorp. De monteur(s) die daar liepen en mij hielpen hadden duidelijk veel meer verstand van het hele afstellen dan de dealer, want de ruit zat op een 6-tal punten zoiezo al verkeerd.
Woensdag was de dag dat ze hem gingen afstellen (de ruit) en binnen een aantal uurtjes was dit ook daadwerkelijk gebeurt. Na het uittesten bleek dat er nog steeds water naar binnen kwam (en dus niet 1 druppeltje) en dat dit via de driekhoek bij de spiegels kwam. Hiervoor moest een nieuwe pakking of iets dergelijks besteld worden en hiermee zou het worden opgelost.
De volgende dag heeft de Bovag dealer in kwestie de auto opgehaald alsmede de pakking om dit zelf op de auto aan te brengen / te vervangen (dit had ik dus liever ook niet zo gezien, maar het zou aantal uren kosten volgens MG garage en de dealer wilde dit uit kosten-oogpunt zelf doen).
Ik kon hem dus in fete donderdag al ophalen, maar ik wilde graag dat hij ook gereinigd zou worden aan de binnenkant omdat de lekkage van vorige keer veel vlekken met zich mee heeft gebracht.
Zaterdag was hij dus helemaal klaar en heb ik hem opgehaald samen met mijn vriendin (die een Peugeot 306 heeft gekocht die week en hem dus even goed kon uittesten

, maar ik ga teveel offtopic). Zoals het bij jullie hoogstwaarschijnlijk hard geregend heeft, was dit hier ook zo het geval. Ook vanmorgen was het weer raak en was dus zeer benieuwd hoe de auto het zou houden. Gelukkig was er slechts aan de kant van de passagier enkele druppels te bekennen en ik hoop echt dat het hier bij blijft!
Bedankt voor alle support, steun en wijze adviezen in dit topic.
Ik hoop binnenkort eens mee te mogen rijden bij een meeting om mijn trots met jullie te delen
Groeten,
Raymond