






Hippert schreefColonmijn Fje is nu bij me garage om dezelfde reden.
afgelopen zondag ging ik een sprintje trekken met een maatje van me.
op het moment dat ik hem wil paseren wil ik hem in de 4e versnelling zetten maar dat ging niet.... nog een keer proberen en BAM.
het was alsof ik een losse stok in een emmer in me rechterhand had.
durfde de koppeling ook niet meer te laten komen en heb hem toen laten uitrollen en op de vluchtstrook geparkeerd. motor uitgezet en toen durfde ik pas de koppeling te laten komen omdat ik niet precies wist wat er aan de hand was.
het mannetje van de wegenwacht zij dat de versnelingskabel was genkapt en kon hem gelukkig van onder de auto in de 2e versnelling zetten, zo ben ik naar huis gereden.
maandag de auto met behulp van een auto ambulance naar de garage gebracht en het mannetje van de wegenwacht had gelijk....kabel kapot.
in eerst instandsie was ik blij dat het alleen maar een kabel was,
maar ze moesten allebij vervangen worden.
ongeveer 150 euro per kabel en dan kost het de monteur nog 5.5 uur om het te bevestigen. duurt zo lang omdat het midden consol, stoelen etc er allemaal uit moet om er goed bij te kunnen.
totale kosten............ 650 euro![]()
ben zelf niet zo technisch dus moet het wel laten doen.
maar zijn dit redelijke prijzen?
hoop niet dat er in de toekomst nog meer van dit soort grapjes komen want ik heb me F nog geen jaar en heb er al meer dan 2000 euro aan verspijkert


Hippert schreefColon:shock:
okay.....
nu staat mijn garage wel bekent als betrouwbaar en zijn ze gespecialiseerd in mg (t)f´s
misschien dat ik daarom de hoofdprijs betaal maar er word verder niks gereviseerd.
ik heb veel moeite gedaan om me F daar te krijgen en omdat ik het zelf niet kan repareren heb ik niet zoveel keus meer, maar het is dus te duur?
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.