door Drikje S1 » di jun 29, 2010 12:17 pm
Bij de Audi 80 welke ik voor de F had, deed één van de ramen het ook niet meer. Omdat de relais in één gesloten box voor alle vier de ramen zit, daarmee alleen in zijn geheel te vervangen voor alle vier de ramen, dus kostbaar, had ik de relais box open gemaakt. Op de printplaat zat een klein plekje oxidatie, dit zorgde voor enige sluiting en om deze reden deed één van de relais het niet meer, dit met een tandenborstel schoongemaakt, relaisbox terug, en hoppa alles deed het weer.
Het probleem kan dus heel simpel zijn, ik weet niet of links en rechts een afzonderlijke relais hebben, maar daar ga ik in deze even van uit, verwissel de twee relais voor de raambediening en als dan het andere raam een probleem heeft, nou het antwoord kan je zelf bedenken.
Gr. Drikje S1
Honda NSC50R scooter
Lotus Elise S1 bj. 06-1996. chassis nummer 21.