Allen bedankt voor jullie tips!
Ik heb de daad bij het woord gevoegd en de bekleding los gehaald, maar nog niet de motortjes. Want ik merkte iets raars op!
Als we smorgens bij de auto komen en het alarm heeft geklonken dan brandt het lampje in het dashboard constant. Nu was ik ff wat aan het testen en wat blijkt als ik een alarm forseer door b.v. de motorkap open te trekken terwijl het alarm geactiveerd is dan gaat het alarm af ongeveer 30 sec en daarna begint het lampje op het dashboard weer geweer te knipperen, dit gebeurd ook wanneer ik de deuren opentrek of wanneer de volumetrische sensor aangesloten is iets beweeg in de auto.
Heeft iemand een idee

wat dit zou kunnen betekenen, ik weet dat als b.v. een deur op de achterklep niet goed dicht is dat het lampje ook constant brandt. Kan het misschien iets zijn met de startonderbreker o.i.d..
Ik hoor graag wat jullie ervan denken.
Nogmaals bedankt voor de tips en ik hoop snel nieuwe te ontvangen.
En anders toch maar jullie (Bruno) toekomen aan de T4 hangen!!!!!!!!!
Groeten,