door masterpiece » di jun 15, 2010 3:46 pm
Vandaag mijn nieuwe TT uitlaat er onder laten zetten ( wat overigens heerlijk klinkt!) Dus ik ga lekker een stuk rijden met het dak open. Ineens prut prut prut, en de motor viel uit ! Auto aan de kant geduwt (midden in Warschau nergens plaats,dus maar op de stoep dan) Ik wacht een uur en ja hoor hij springt weer aan! Dus ik dacht snel naar huis, Maar 2 km verderop was het weer gedaan met de pret. Lampje van de abs en srs ging branden de toerenteller deed fff raar en toen kon ik hem weer duwen. dit maal op het fietspad. Hij wil niet meer starten nu. Nieuwe accu is gewoon vol en alles werkt verder, Hij heeft 2000 km geleden een nieuwe koppakking , spanrollen, riem, waterpomp en een grote beurt gehad! De auto loopt absoluut niet warm. Wel zei de man die mijn nieuwe velgen en banden er op heeft gelegt vrijdag dat achter de remblokken op zijn! Maar ik heb bij Jelle een set AP racing remschijven en klauwen gekocht maar deze moeten er nog op gezet worden daar deze in Nederland liggen. Dus ik dacht het komt wel goed met die remmen. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
MGF 1997 / MGTF 2004 / Toyota Avensis 2006 / Yamaha Raptor 700 Quad 2007