Tja, daar gaan we weer, binnen een week tijd leer ik zo ongeveer de gehele draadboom van de F te kennen puur en alleen van papier ( schema's ), maar helaas nu geen tijd om de juiste ondersteuning te geven.
Heden even een stukje metselwerk weg gehaald, en toen stond daar een kwade buurman, dus nu zelf even druk met het doornemen van aktes e.d. om een goed stuk op papier tegen hem op te zetten. Voor de duidelijkheid, hij heeft de nooduitgang van mijn garage dicht gemetseld.
Maar Henk S.
Kijk op de site van Dieter
www.mgfcar.de en hier vind je alle schema's van de draadboom. Bestuur deze en dan alles meten.
Ik hoop van de week wat tijd te vinden om iets te kunnen schrijven over jouw probleem. Mogelijk al een klein advies, kijk naar de fitting van het stadslicht, daar kunnen veel problemen ( oxidatie ) in voorkomen en voor sluiting zorgen ( uit eigen ervaring ).
EN zoals ErikB en Remco al aangeven : NOOIT DE ZEKERING VERZWAREN.
Ikzelf heb ooit eens voor 70% een draadboom moeten herstellen omdat het stadslicht ( officieel heet het tegenwoordig parkeerlicht ) 30 amp was gezekerd, hierbij is de bedrading de zwakke schakel en gaat heet worden en daarna doorbranden, dit gaat van kwaad tot erger omdat steeds meer kortsluiting ontstaat door het samensmelten van meerdere plus en min draden in de draadboom, gelukkig was mijn auto voorzien van een hoofdschakeling zoals wij dat in de racerij tegenkomen anders was naar alle waarschijnlijkheid de gehele auto uitgebrand.
Gr. Drikje S1