

ray1983 schreefColonDeze truukjes beschouw ik maar als laatste reddingsmiddel, maar ik ga er van uit dat de Rover dealer ook beschikt over deze kennis en het niet de eerste MG-F is die ze voor deze klachten onder handen krijgen



Sander schreefColonHet is erg lastig te zeggen maar het lijkt alsof je softtop rubbers aan vervanging toe zijn. Ook denk ik dat het raam iets verder naar binnen gekanteld moet worden. Waar woon je (en vul dit meteen in bij het profiel) misschien woon je bij iemand in de buurt die eens kan kijken.
Anders zullen we er iig op de Kempenrit eens met z'n allen naar kijken




Jupilerman schreefColonAls het raam te veel naar buiten zit, moet je de deur afstellen ! Makkelijk gewoon het ding waar het slot "ingrijpt" loschroeven en verschuiven,
succes,
j

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.