Wiellem schreefColonWilde net gaan beginnen met het slot demonteren kom ik erachter dat er torx bitjes voor nodig zijn
Vrees dat ik deze dan maar moet gaan aanschaffen
gewoon even naar de bouwmarkt...

Wiellem schreefColonWilde net gaan beginnen met het slot demonteren kom ik erachter dat er torx bitjes voor nodig zijn

Bruce schreefColonWiellem schreefColonWilde net gaan beginnen met het slot demonteren kom ik erachter dat er torx bitjes voor nodig zijn
gewoon even naar de bouwmarkt...

Wiellem schreefColonEenmaal opengemaakt bleek er wat afgebroken te zijn en bleek het motortje kapot.
Dus even bij Weusthof een nieuwe gehaald en hij werkt weer, lekker in de zon gereden

Rijkers schreefColonWiellem schreefColonEenmaal opengemaakt bleek er wat afgebroken te zijn en bleek het motortje kapot.
Dus even bij Weusthof een nieuwe gehaald en hij werkt weer, lekker in de zon gereden
Gewoon uit nieuwsgierigheid: heb je naast het motortje ook het volledige electrische slot moeten kopen ? Ik heb namelijk ook hetzelfde voorgehad en da' heeft me toen een aardige duit gekost; 389€

Wiellem schreefColonRijkers schreefColonWiellem schreefColonEenmaal opengemaakt bleek er wat afgebroken te zijn en bleek het motortje kapot.
Gewoon uit nieuwsgierigheid: heb je naast het motortje ook het volledige electrische slot moeten kopen ? Ik heb namelijk ook hetzelfde voorgehad en da' heeft me toen een aardige duit gekost; 389€
Heb een vrij nieuw tweedehands slot gekocht voor €60 bij Weusthof, gewoon het slot inclusief het motortje wat erin zit.
Ik neem aan dat hen het voor jou er ook ingezet hebben?

Wiellem schreefColonRijkers schreefColonWiellem schreefColonEenmaal opengemaakt bleek er wat afgebroken te zijn en bleek het motortje kapot.
Heb een vrij nieuw tweedehands slot gekocht voor €60 bij Weusthof, gewoon het slot inclusief het motortje wat erin zit.
Ik neem aan dat hen het voor jou er ook ingezet hebben?

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.