Ik ben van plan om zoveel mogelijk het onderhoud van de F zelf te doen. daarme doel ik olie vervangen, oliefilter vervangen, luchtfilter vervangen.
Echter ik vraag me af hoe het zit met het KN lucht filter. MOet deze vervangen worden of kan ik deze reinigen? Daarnaast weet ik niet of hij hydrolyse klepstoters heeft of wat de klepspeling moet zijn?????
Heeft iemand daar info over? Of zijn er een soort van doe het zelf boeken voor in de handel.