



DennisJ schreefColonWaarom is het zo belangrijk om 4 dezelfde banden te hebben?
Heb eerder wel eens 3 verschillende onder een auto gehad, maar nooit raar weggedrag gemerkt.

zeuneke schreefColonWe zijn in't weekend eens naar Ieper gereden, Anja met de TF en ik met de 944 (in de week een haas gepakt,bumper kapot, lamp in de bumper ook en radiator "gedislokeerd" ) dus werk aan de porsche !!
Toen we s'avonds terug kwamen had ze weer last van het slechte weggedrag van de TF , ik wil nu toch weten wat het is, ga volgende week eerst groot onderhoud uitvoeren, daarna uitlijnen en balanceren, ik wil weten wat dit is !!
frank



Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.