



roland s schreefColonals ik jou was zou ik deze F terug aan verkoper bezorgen! Ik zou al nooit geen F van 1997 met 120000 km op de teller kopen van een niet-liefhebber en zonder geschiedenis!Zoals Bruno reeds aanhaalde:er staan er andere en betere te koop. En als je niet veel geld wilt uitgeven, kijk dan es over de plas. In Engeland kan je voor 3 a 4000 pond de kleur uit kiezen en met met veel minder miles! Zie Pistonheads.com of carandclassic.co.uk.
RHD went snel hoor!







nasredinho schreefColonik heb een 2dehands blok gevonden eigenlijk...
is wel van een TF 160pk, dus probleem is... de keuring?
auto is nog niet gekeurd want heb die pas gekocht zonder keuring.

Bruce schreefColonnasredinho schreefColonik heb een 2dehands blok gevonden eigenlijk...
is wel van een TF 160pk, dus probleem is... de keuring?
auto is nog niet gekeurd want heb die pas gekocht zonder keuring.
Is dat het blok van mgsteven?

nasredinho schreefColon
waarom die vraag?
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.