


Murphy schreefColonHet begint mythische proporties aan te nemen. Het zal wel niet meer lang duren voor er pelgrimstochten georganiseerd worden.![]()



Ronald MG TF schreefColonHeb effe ge-googled en ja hoor...de heilige Bruno bestaat!!
Naar 't schijnt altijd afgebeeld met een sterrenkrans rond zijn hoofd....
Misschien weet Inge daar meer van.....



Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.