Waar krijg je de beste service op je MGF ??
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » wo jun 29, 2005 5:10 pm

Tja een limurger is toch ook een beetje Hollander

Da's twee keer pech :wink:

MG Rover Antwerpen - Boomsesteenweg in wilrijk
    - verkoop: slecht maar dat merk je pas later (alhoewel ik daar twee F-en heb gekocht).
    - de service en kennis was jaren geleden zeker niet in orde.
    - een aantal maanden geleden nog eens met hun klantenservice in contact geweest en 't is nog altijd een 'NO, THANK YOU'.

Moretus Motors - J. Moretuslei, Wilrijk (onafh. MG Rover dealer)
    - verkoop: geen ervaring mee
    - de service: veel beter, super vriendelijk dus dat viel wel mee
    - de kennis: valt ook mee, maar toch waren er enkele fouten waardoor een discussie ontstond en de vriendelijkheid direct omsloeg. Dus voor mij: Moretus Motors, 'NO, THANK YOU'.

Garage Anthonis - Lier
    - verkoop: ongetwijfeld een flop. Als je niet duidelijk zegt: "ik kom deze auto halen en ik neem hem nu mee" dan zal je een uur in de showroom blijven ronddwalen. 't Zijn d'er zeker geen echte verkopers.
    - de service: goed, zeker niet iedereen zal ze appreciëren maar na alle avonturen met onze auto's vind ik de service goed (en misschien wel uniek).
    - de kennis: kan altijd beter, maar men aanvaard de nodige input.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

door Zjagoewar » za jul 02, 2005 8:16 pm

Voor iedereen goed doen, kan je niet en ik denk dat het ook wel een klein beetje aan de klanten ligt (lastige klanten) dus vind het een heel delicate zaak om erover te discussieren. Even reclame maken voor iets anders! Ik hoor soms zeggen dat er mensen bij de GB wel content zijn, dus stel ik soms mijn bedenking...
    ErikB
    BerichtenCOLON 10759
    CONTACTCOLON

door ErikB » zo jul 03, 2005 10:36 pm

Zjagoewar schreefColon....... en ik denk dat het ook wel een klein beetje aan de klanten ligt (lastige klanten) .........

Bij aankoop van een F zeggen dat mistlichten enkel voor de Engelse markt zijn, beweren dat de variatie in de rijhoogte niets te maken heeft met bandenslijtage, koelvliestofcircuit vullen met ruitensproeivloeistof, een auto verkopen zonder de mensen er eens in te laten zitten, +100km rijden om uiteindelijk een afschuwelijk fluiten niet te kunnen localiseren, zeggen dat al het motorwerk langs onderaan de wagen gebeurt, enz... Misschien ben ik te vriendelijk/dom en niet lastig.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
  • Matthie Bonte
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 9
    GeregistreerdCOLON ma jul 04, 2005 12:40 pm
    WoonplaatsCOLON Philippine Z-Vl

Re: Waar krijg je de beste service op je MGF ??

door Matthie Bonte » di jul 05, 2005 12:24 am

Karel Damen in Boxtel
  • John
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 404
    GeregistreerdCOLON vr maart 26, 2004 11:10 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.
    CONTACTCOLON

door John » di jul 05, 2005 1:25 am

Matthie Bonte schreefColonKarel Damen in Boxtel

Kan ik me goed bij aansluiten.
    Wat betreft verkoop en onderhoud heb ik geen ervaring met ze.
    Wel koop ik nagenoeg alle onderdelen voor mijn Midget bij hun.
    Karel Damen is wat dat betreft een wandelende encyclopedie: jij omschrijft het onderdeel en hij roept er direct het fabrieks-nummer bij.
    Er is bijna niets wat hij niet op voorraad heeft en hij levert goede service: stuurt klein materiaal per post (wel vooraf betalen), zoekt zaken na en belt de info door, etc.

Ook voor de F/TF en Z-types hebben ze het nodige op voorraad en anders kunnen ze altijd bestellen. Tevens allerlei 'lifestyle' artikelen als kleding, boeken, etc.
    Ze zijn in Nederland op de meeste evenementen voor engelse merken aanwezig, als je van tevoren je bestelling doorgeeft nemen ze het voor je mee en weet je dus zeker dat je het hebt.

Toevallig maandag op de terugweg vanaf de Eemhof nog bij ze langs geweest voor wat klein spul.
    Was nog wel grappig: hij werd gebeld door een klant die enkele weken geleden een Rover V8 wilde kopen maar uiteindelijk besloot een BMW-5 te kopen.
    Die wilde hij nu na 3 weken (!!!) graag inruilen voor een Rover V8 :lol:
    Stond een handelaar bij waar Karel tegen zei: kan ik die BMW dan bij jou kwijt, antwoord: "Ja hoor, ik heb er nog zo 1 staan, ook bijna nieuw"...
    Conclusie van de aanwezigen: "Dan moet er toch wel iets mee mis zijn" :wink: :lol:
    "Het is daarom ook dat mensen met talent voor duiken geen duiker mogen worden"
    AfbeeldingTF 135 Elegance / Midget
  • Matthie Bonte
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 9
    GeregistreerdCOLON ma jul 04, 2005 12:40 pm
    WoonplaatsCOLON Philippine Z-Vl

door Matthie Bonte » di jul 05, 2005 1:40 am

John schreefColon
    Matthie Bonte schreefColonKarel Damen in Boxtel

Kan ik me goed bij aansluiten.
    Wat betreft verkoop en onderhoud heb ik geen ervaring met ze.
    Wel koop ik nagenoeg alle onderdelen voor mijn Midget bij hun.
    Karel Damen is wat dat betreft een wandelende encyclopedie: jij omschrijft het onderdeel en hij roept er direct het fabrieks-nummer bij.
    Er is bijna niets wat hij niet op voorraad heeft en hij levert goede service: stuurt klein materiaal per post (wel vooraf betalen), zoekt zaken na en belt de info door, etc.

Ook voor de F/TF en Z-types hebben ze het nodige op voorraad en anders kunnen ze altijd bestellen. Tevens allerlei 'lifestyle' artikelen als kleding, boeken, etc.
    Ze zijn in Nederland op de meeste evenementen voor engelse merken aanwezig, als je van tevoren je bestelling doorgeeft nemen ze het voor je mee en weet je dus zeker dat je het hebt.

Toevallig maandag op de terugweg vanaf de Eemhof nog bij ze langs geweest voor wat klein spul.
    Was nog wel grappig: hij werd gebeld door een klant die enkele weken geleden een Rover V8 wilde kopen maar uiteindelijk besloot een BMW-5 te kopen.
    Die wilde hij nu na 3 weken (!!!) graag inruilen voor een Rover V8 :lol:
    Stond een handelaar bij waar Karel tegen zei: kan ik die BMW dan bij jou kwijt, antwoord: "Ja hoor, ik heb er nog zo 1 staan, ook bijna nieuw"...
    Conclusie van de aanwezigen: "Dan moet er toch wel iets mee mis zijn" :wink: :lol:

Hij stond op Midland zondag j.l. Ik was er ook....
  • John
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 404
    GeregistreerdCOLON vr maart 26, 2004 11:10 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.
    CONTACTCOLON

door John » di jul 05, 2005 8:43 am

Matthie Bonte schreefColonHij stond op Midland zondag j.l. Ik was er ook....

Klopt, zoals gezegd: ze staan op bijna alle 'engelse auto' evenementen (oa ook Waalwijk).
    Wij waren er zondag ook (anders zouden we niet op de terugweg langs hebben kunnen gaan) maar ze hadden geen onderdelen bij zich, ze verkochten er alleen 'lifestyle' artikelen.
    Aangezien we nog enkele onderdelen nodig hadden voor de Midget besloten we op de terugweg om nog even in Boxtel langs te gaan. Overigens had ik, vanwege het aangekondigde 'lifestyle' karakter, niet verwacht dat zij op Midland zouden zijn anders had ik tevoren even gebeld. Maar och, zo is het ook leuk en de koffie smaakt ook altijd goed in Boxtel :wink:

groeten,

John
    "Het is daarom ook dat mensen met talent voor duiken geen duiker mogen worden"
    AfbeeldingTF 135 Elegance / Midget
    ErikB
    BerichtenCOLON 10759
    CONTACTCOLON

door ErikB » di jul 05, 2005 9:47 am

Damn dat lijkt wel de dealer waar ik van droom
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » di jul 05, 2005 11:09 am

Karel Damen in Boxtel

Ik ben wel weggegaan bij hun vestiging in Den Bosch (Damen en Kroes), daar vond ik ze niet al te vriendelijk en toch te duur. :?
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Charlie
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 12
    GeregistreerdCOLON wo apr 13, 2005 8:09 pm
    WoonplaatsCOLON Leerbeek

Waar kan ik beste service vinden voor MGTF

door Charlie » di jul 05, 2005 7:01 pm

Waar kan ik een goede kwaliteit/prijs service vinden voor mijn MGTF.
    Streek Gooik/Leerbeek. Wagen gekocht in Dendermonde (Vandamme).
    Zeer vriendelijke mensen.
    Nu garantie na faillissement toch waardeloos is (wagen is 10 maand
    oud en werd verkocht met drie jaar garantie en pechverhelping) ben ik op zoek naar een garage met de nodige MG- kennis die iets korter bij mijn
    woonplaats ligt.
    lang van gedroomd...
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

Re: voor zwolle

door Brooklands » wo jul 06, 2005 4:24 pm

madmarky4 schreefColonAutobedrijf Van Leeuwen Zwolle, ik ben zeer tevreden

Met deze keuze ben ik het ook helemaal eens.
    www.mgtf.nl
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » wo jul 06, 2005 6:22 pm

Brooklands schreefColon

www.mgtf.nl

Een nieuwe user en wel met de naam Brooklands. Op je site zag ik dat je de bezitter van een MG TF Brooklands bent? Zelf heb ik een MG F Brooklands edition. Heb je er misschien foto's van?

Voor de foto's van mijn Brooklands F, klik hier onder op mijn signature.
    Lotus Elise S2 111s
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » wo jul 06, 2005 9:54 pm

Coen schreefColon
    Brooklands schreefColon

www.mgtf.nl

Een nieuwe user en wel met de naam Brooklands. Op je site zag ik dat je de bezitter van een MG TF Brooklands bent? Zelf heb ik een MG F Brooklands edition. Heb je er misschien foto's van?

Voor de foto's van mijn Brooklands F, klik hier onder op mijn signature.

Er staat één foto op de site en dat was toen de TF nieuw bij van Leeuwen in de showroom stond. Ik ben in 2004 met deze TF in Normandië geweest en veel foto's gemaakt. De laptop is gecrasht en alle foto zijn weg. Maak binnenkort wel een paar nieuwe en plaats ze op de site.
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » do jul 07, 2005 9:10 am

Brooklands schreefColon
    Er staat één foto op de site en dat was toen de TF nieuw bij van Leeuwen in de showroom stond. Ik ben in 2004 met deze TF in Normandië geweest en veel foto's gemaakt. De laptop is gecrasht en alle foto zijn weg. Maak binnenkort wel een paar nieuwe en plaats ze op de site.

Die had ik gezien op de site. Afwachten dus op de grote foto's.
    Lotus Elise S2 111s
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » ma aug 08, 2005 8:30 am

Ik zoek een betrouwbare dealer in de regio Den Haag.

Mijn F is bijna toe aan een beurt (80.000 km), ik heb het vermoeden dat mijn distributie riem er al 7 jaar onder zit en hij dus zeker (na 5 jaar heb ik begrepen) moet vervangen. Maar ik ben bang dat als ik dit vertel ze hem gewoon vervangen, ook al is hij pas twee jaar oud. Ik wil best voor dingen betalen die nodig zijn. Maar wil niet dat er dingen bij worden verzonnen.
    Heeft iemand een goede ervaring met een dealer in de regio Den Haag?