miscchien is hij er terug op silverstone. Misschien ook het ideale moment om verschillende uitlaten met geluid op pixel vast te leggen




Jupilerman schreefColonDank Uuuuuuuwèèèèèèèèl. Toch nie slecht hé. We moeten die gast te pakken krijgen voor een sound fileke






Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.