



Sander schreefColonDe enige juiste keus

Carl schreefColonSander schreefColonDe enige juiste keus
Is het in België ook OK voor de TC?
M'n auto is gehomologeerd voor rondom 16" 215/40 , maar 195/45 voor is inderdaad beter qua plaats in de voorzijde. De banden raken niet meer zoals bij de 215/40 wél het geval was.
Het rijdt ook beter rechtdoor bij slechte baan. (standaard in België)


Murphy schreefColonDie zal ik eens gaan bellen. Bedankt voor de tip

Murphy schreefColonDie zal ik eens gaan bellen. Bedankt voor de tip
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.